BANKKÁRTYÁS FELTÖLTÉS:
Tájékoztatunk, hogy a szerencsejáték szabályozó törvény [A szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény, továbbiakban Szjtv. 11. § (5b) bekezdés] szerint távszerencsejáték szervezőjeként csak abban az esetben írhatunk jóvá befizetést a játékosi egyenlegen, ha a játékos nyilatkozik arról, hogy a saját fizetési számlájához kapcsolódó fizetési kártyát használ. Ezért amennyiben ezt nem tudod megerősíteni, törvényi előírás miatt a kártyás feltöltést nem tudod használni.
A törvényi előírás a gyakorlatban azt jelenti, hogy a játékosaink egyenlegfeltöltésük során nem használhatnak más számlájához kapcsolódó kártyát még akkor sem, ha a kártya a saját nevükre szól. A kártyának olyan számlához kell tartoznia, amely számlavezető szolgáltatója rendelkezik a Magyar Nemzeti Bank (MNB) engedélyével pénzforgalmi szolgáltatás nyújtására.
Ezért kártyás fizetési tranzakció során a feltölteni kívánt összeg megadását követően nyilatkoznod szükséges arról, hogy egyenlegedet a saját nevedre szóló, törvényi előírásnak megfelelő számlához tartozó kártyával kívánod feltölteni. A nyilatkozat elfogadása után a befizetés gombra kattintva tudod elindítani befizetési tranzakciódat, majd egy felugró ablakban megerősíteni a befizetendő összeget.
Tájékoztatunk, hogy a SimplePay-nél több fizetési lehetőség közül is választhatsz, kártyás fizetés érdekében válaszd a bankkártyás fizetést, vagy mentett kártyáddal is tudsz fizetni.
A fizetési szolgáltatók felületén add meg a kártyás fizetéshez szükséges további adatokat. Ha a kártyád regisztrációját választod, akkor sikeres fizetést követően eltárolt kártyádat legördülő menüből már ki tudod majd választani, így a kártyád adatait csak a legelső fizetésednél kell megadnod. Tájékoztatunk, hogy kártyád adatainak regisztrációja a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató online fizetőoldalán történik meg, kártyaadataidat kereskedőként nem ismerjük meg.
Tájékoztatunk, hogy a „Fizetés és kártya regisztrációja” lehetőség kiválasztása esetén a befizetés gomb megnyomásával önkéntes és kifejezett hozzájárulásodat adod ahhoz, hogy a fizetéshez használt bankkártyád adata a tranzakció sikeres authentikálását és engedélyezését követően tárolásra kerüljön a fizetési szolgáltató (K&H) felületén. Így következő vásárlásaid alkalmával a már eltárolt kártya kiválasztását követően a kártyaadatok ismételt megadása nélkül tudod a vásárlási tranzakciót végrehajtani.
A mentett kártyaadattal történő fizetések esetén a kommunikáció a fizetőoldallal a háttérben zajlik, anélkül, hogy a kártyaszámot és a további adatokat újra be kellene írnod. Kártyád fizető oldali regisztrációjához az szükséges, hogy az első tranzakció során sikeresen végrehajtsd a fizetési tranzakciódat kártyáddal. Ezt követően legközelebb már nem kell a kártyád adatait megadnod.
Amennyiben kártyád adatait nem szeretnéd elmenteni a későbbi fizetéseid lebonyolítására, akkor válaszd a „Fizetés kártya regisztrációja nélkül” lehetőséget. Ebben az esetben a következő alkalommal is átirányításra fogsz kerülni a K&H Pénzforgalmi Szolgáltató oldalára és a tranzakcióhoz szükséges adataidat ismételten meg kell adnod.
Felhívjuk figyelmedet, hogy a kártyás fizetési tranzakciód lebonyolítása során kártyakibocsátó bankod a tranzakció hitelesítését kérheti és a fizetési tranzakciód csak az előírt sikeres hitelesítéssel teljesülhet.
ÁTUTALÁS – QVIK, INSTANT TRANSZFER és FAIRPAY (FIZETÉSI KÉRELEM):
– QVIK: Amennyiben mobileszközt használsz úgy közvetlenül, egyéb eszköz használata esetén a megjelenő QR kód beolvasásával kerülsz átirányításra a mobilbankodba, ahol a tranzakciót jóvá kell hagynod. A tranzakció sikeres befejezésével visszakerülsz oldalunkra és egyenlegedet egyből felhasználhatod.
– Instant transzfer: az instant transzfer gyakorlatilag egy azonnali átutalás, így, ha ezt választod, akkor a számlavezető bankod számlacsomagod függvényében az átutalásokra vonatkozó díjat számíthat fel.
– Amennyiben valamilyen ok miatt a tranzakciód nem jelenik meg a játékosi egyenlegeden, akkor a tranzakciód sikertelen volt és az OTP Mobil Szolgáltató Kft. néhány napon belül visszautalja részedre az összeget. Felhívjuk figyelmedet, hogy az átutalásos tranzakció az OTP Bankhoz érkezik, a tranzakció kezelője az OTP Mobil Szolgáltató Kft., ezért utalásod beérkezéséről csak ők tudnak visszaigazolást adni.
– FairPay (fizetési kérelem): A fizetési kérelmet 10 percen belül tudod jóváhagyni netbankodban, ennek hiányában a befizetésed sikertelen lesz.
Egy napon belül legfeljebb 5 fizetési kérelmet tudsz indítani bankszámlaszámodra a Tippmixpro oldalról.
Amennyiben új bankszámlaszámot rögzítesz ügyelj rá, hogy a bankszámlaszámodat a kért formában és pontosan rögzítsd:
– számlaszámod 16 vagy 24 karakterű lehet,
– kötőjelet, elválasztót és egyéb speciális karaktert ne használj,
– a 16 vagy 24 karaktert egybefüggően rögzítsd,
– ne használj IBAN formátumot.
– Számlaszámod alábbi adatait kell rögzítened egybefüggően, attól függően, hogy az 2*8, vagy 3*8 karakterből áll-e: 1234567812345678, vagy 123456781234567812345678.
NYEREMÉNYED KIFIZETÉSE:
A fogadásaiddal elért nyereményed kifizetését törvényi előírás alapján csak átutalás útján teljesíthetjük. A nyeremény kifizetése a játékos MNB engedéllyel rendelkező pénzforgalmi szolgáltatónál vezetett forint alapú fizetési számlájára teljesíthető.
Nyereményed kiutalását 3.000 Ft felett tudod kezdeményezni a nyereményegyenlegedből, míg egy kifizetési tranzakció kezdeményezésének felső határa 10.000.000 Ft.
A nyereményed kiutalásának kezdeményezéséhez oldalunkon válaszd a „Kifizetés” menüpontot. Ekkor a kifizetési oldalra kerülsz, ahol meg kell adnod a kiutalásra kért forintösszeget. (Felhívjuk figyelmedet, hogy nyeremény kiutalását csak a nyereményegyenlegedben rendelkezésedre álló összegből kérheted.)
Az összeg megadását követően tudod megadni bankszámlaszámodat, ahová az utalást kéred. Ha korábban volt már sikeres kifizetési tranzakciód, a legördülő menüben megtalálod az ahhoz használt bankszámláidat és azokat is egyszerűen ki tudod választani.
Annak érdekében, hogy a kifizetés sikeres legyen, ügyelj rá, hogy a bankszámlaszámodat a kért formában és pontosan rögzítsd:
– számlaszámod 16 vagy 24 karakterű lehet,
– kötőjelet, elválasztót és egyéb speciális karaktert ne használj,
– a 16 vagy 24 karaktert egybefüggően rögzítsd,
– ne használj IBAN formátumot,
– Számlaszámod alábbi adatait kell rögzítened egybefüggően, attól függően, hogy az 2*8, vagy 3*8 karakterből áll-e: 1234567812345678, vagy 123456781234567812345678.
Felhívjuk figyelmedet, hogy az Szjtv. 11. § (6) bekezdése alapján a játékosnak egy MNB engedéllyel rendelkező pénzforgalmi szolgáltatónál vezetett fizetési számlájára teljesíthetünk kifizetést. Ezért előzetesen nyilatkoznod szükséges arról, hogy nyereményed kifizetését a tulajdonodban álló bankszámlára kéred teljesíteni.
Amennyiben nem rendelkezel ilyen számlával, úgy kérjük, intézkedj a jogszabályi előírásoknak megfelelő számla nyitásáról és kezdeményezd ismét a nyereményed kiutalását arra a számlára. A nyeremény kiutalás elindítását követően, elkezdjük a tranzakció feldolgozását és a szükséges ellenőrzések után intézkedünk a kiutalásról.
Tájékoztatunk, hogy elindított nyereményigénylésed visszavonására a „Kifizetés visszavonása” menüpontban van lehetőséged addig, amíg a banki kiutalás folyamatát nem kezdtük el.
Tranzakcióid státuszát a Tranzakciótörténet menüpontban követheted nyomon.